poniedziałek, 26 sierpnia 2013

BACK TO SCHOOL - Makijaż do szkoły

Zaczynam serię BACK TO SCHOOL, w której będę mówić na temat makijażu, fryzur i ubrań, które możemy założyć do szkoły. W następnej notce napiszę o "szybkich fryzurach", które możemy zrobić przed wyjściem z domu. Zapraszam do czytania!

Sierpień dobiega końca i wielkimi krokami zbliża się rok szkolny. Większość z nas kupiła już książki i zeszyty, lecz oprócz nauki ważny jest też wygląd w szkole. W końcu wzorową uczennicą prędzej zostanie zadbana dziewczyna, niż brudna i nieuczesana dziewucha, prawda? Zatem weźmy się do roboty!


1) Rano musisz się 'obudzić' aby być przytomną przez cały dzień. Opłucz twarz zimną wodą, dla orzeźwienia!
2) Umyj twarz żelem. Ja używam Garnier Skins Natural i bardzo polecam.


(ten z lewej strony)



3) Dla odświeżenia przetrzyj skórę tonikiem oczyszczającym. Ja kupiłam Nivea Pure Effect Stay Clear.






4) Jeżeli masz wągry (zaskórniki) lub inne niedoskonałości (tak jak ja :[[ ) możesz użyć np. Nivea Pure Effect Thermo - rozgrzewający żel głęboko oczyszczający oraz toniku oczyszczającego i zamykającego pory.





Ja używam także toniku zamykającego rozszerzone pory
 
 
 



Kiedy oczyścimy już naszą skórę, możemy zacząć się malować!
5) Pamiętajmy, że wybieramy się do szkoły, a nie na imprezę, więc nie możemy przesadzić z makijażem!
7) Jeżeli używasz cienia do powiek, zdecyduj się na cielisty lub kremowy kolor, aby nie rzucał się w oczy.
8) Tusz do rzęs. UWAGA! Lepiej nie przesadź z nadmierną ilością, bo może to wyglądać nieciekawie, poza tym musisz przez cały dzień uważać, aby go nie rozmazać. Należy zachować ostrożność przy samym nakładaniu, ponieważ niestety można sobie tusz wsadzić do oka :/ Najlepiej nakładać przed lustrem.
8) Czas zająć się ustami. Możesz użyć błyszczyka lub szminki. Na chłodniejsze dni wybieram pomadkę, aby osłonić usta przed zimnem.
9) Jeśli masz duże problemy z krostami, polecam korektor (oczywiście kosmetyczny :] ). Dzięki niemu zamaskujesz wszelkie niedoskonałości.
10) I to jest nasz skończony makijaż. Ja osobiście używam jedynie błyszczyka, ale wiem, że sporo dziewczyn stosuje także tusz do rzęs. Rodzaj makijażu zależy też od tego, w której jesteśmy klasie - make-up szóstoklasistki i licealistki trochę się różni!


Wszystkie wymienione kosmetyki do mycia i oczyszczenia twarzy kupiłam w sieci sklepów Rossman.


Dziękuję za czytanie i czekam na komentarze z Waszymi uwagami.
Pozdrawiam,
Zośka

5 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawie się zaczyna. Ja też dopiero zaczynam pisać mojego nowego bloga i także rozpoczynam serię back to school. Może jesteś zainteresowana współpracą? Pisz na mojego maila przez formularz kontaktowy na moim blogu.

    Zapraszam na:
    http://muff-and-muff.blogspot.com/

    Proszę o kliknięcie w baner Vintage Shopu. To dla ciebie tylko jedno kliknięcie, a dla mnie wiele znaczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja osobiście ubóstwiam garniera dop oczyszczania twarzy a makijarz u mnie jak zawsze podkład korektor tusz i czasami kredka ;P

    meaaningless.blogspot.com
    zapraszam też na:
    nadzwyczajnaa.blogspot.com
    jeśli sie spodoba lajknij na fb skomentuj zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  3. mój 'make up licealistki' wygląda tak, że wgl. się nie maluję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to inne dziewczyny czsami wyglądają 'jak lalki Barbie'. Ja też się nie maluję :)

      Usuń
  4. Czekam na więcej postów i zapraszam do mnie. http://kacperrblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

♥ Serdecznie dziękuję za każdy komentarz i za każdą obserwację.♥
♥ Za każdy komentarz i obserwację odwdzięczam się.♥
♥ Anonimowe komentarze - włączone.♥
♥ Obraźliwe komentarze zostaną usunięte.♥
♥Jeśli macie pomysły na następne posty - piszcie!♥